Wat moet je zoeken in een hotel

Hotel Middelburg

wasfaciliteiten

Hotels bieden hun klanten over het algemeen een gratis service voor het wassen van linnengoed, het schoonmaken van toiletartikelen, afwas en het schoonmaken van mineraalwater. Sommige hotels bieden ook gratis stomerij aan en kiezen ervoor om gasten ontbijt en/of diner aan te bieden.

Servicekosten, belastingen, havengelden, maaltijden en drankjes, diverse vergoedingen, een kleine kamervergoeding en een vergoeding voor frisdrank worden allemaal geheven op de verschillende luxe waarvan een klant kan genieten voor hij vertrekt.

Slaap

Kamers voor volwassenen bieden over het algemeen plaats aan 4 tot 6 personen en tweepersoonskamers soms aan 8 tot 10 personen. Kinderkamers bieden plaats aan 4 tot 8 kinderen. Tweepersoonskamers bieden plaats aan 30 tot 40 personen, maar kunnen nog groter zijn om plaats te bieden aan een bus met 60 treden. Dommelende tieners op metalen stoelen met uitzicht op een kleineHyatt Hotelserviced door een bezorgde gastheer, een raam in de gang waarop een naakt paar getuigde van de gevaren van het rijden met de bus, mooie jonge harten en beelden van marmer genieten ongestoord, ik vermoed, de aanblik.

Wasserij

De douches en wasruimten van de gemiddelde hotelgast worden dagelijks onderhouden, meestal zonder te worden schoongemaakt, door de housekeeping en/of de wasservice. In kamers waar geen wasservice is geïnstalleerd, is het verschijnen en de nazorg van de wasserij uitsluitend in handen van de zogenaamde conciërgedienst, d.w.z. de dienst die vanuit de receptie wordt aangeboden.

Toiletten

De toiletten bevinden zich in bijna alle hotelkamers en zijn ofwel verborgen (vaak tegen betaling) of uit het zicht. De combinatie van een glimlachend gezicht (van de receptie) die u verwelkomt en een achteromkijkend keurig verzorgd toiletregendouche (van het roomservicemenu) doet wonderen om uw kansen op een veilig verblijf te vergroten.

Toiletartikelen

Gemiddeld is elke kamer voorzien van eigen toiletartikelen, maar veel kamers hebben hun eigen handdoeken en andere gemeenschappelijke benodigdheden, zoals zeep en shampoo. Toiletartikelen zijn geen huishoudelijke artikelen en worden gemakkelijk vergeten, dus doe uw best om gebruik te maken van de wasfaciliteiten, de stomerijservice van het hotel en uw eigen handdoek en andere toiletartikelen, zelfs als deze niet bij uw kamerprijs zijn inbegrepen. Dat u in een hotel verblijft, betekent niet dat u al uw toiletartikelen thuis moet laten. Gebruik in plaats daarvan de toiletartikelen van het hotel en zorg ervoor dat u deodorant, een tandenborstel en uw favoriete scheerschuim opdoet voordat u vertrekt.

GEURBESTRIJDING

Elk hotel en resort heeft zijn eigen unieke persoonlijkheid – zijn eigen geur, gevoel en textuur. De geuren en ritmes van uw hotelkamer moeten zo dicht mogelijk bij huis zijn.

Is er een wasservice op uw kamer? Zo niet, overweeg dan om een transfer te vragen, aangezien uw hotel waarschijnlijk wel een wasservice zal hebben of u zal vragen om de kamer zelf schoon te maken.

Is er een restaurant in uw hotel? Zo ja, probeer dan een tafel te reserveren: Die eetgelegenheden hebben de neiging om een dag of twee na u uit te komen, zodat u misschien geen tijd heeft om Culinaire Ed te trainen voor uw après-ski.

Is er een stomerij? Zo niet, dan zult u waarschijnlijk de kamer zelf willen schoonmaken. Ook dit scheelt je later weer een hoop werk als je je vuile kleren moet opsturen via de Lakencoach.

ewsites, faxmachines, WIFI connectiviteit, en babysitting en childproofing zijn andere geweldige functies die hotelgasten vinden zichzelf te gebruiken. Zorg ervoor dat u erachter te komen welke van deze die u nodig hebt voordat u een reservering, omdat ze een kostbare extra taak kan zijn.